Bestelling

  • Ik heb een te kleine container besteld, wat nu?

    Neem telefonisch contact op 0115 - 478 242 voor eventuele wijzigingen en advies.

  • Kan ik de bestelde container last minute annuleren?

    Zo lang de vrachtwagen nog niet onderweg is kan de container geannuleerd worden. Is de vrachtwagen onderweg maar wilt u alsnog annuleren dan worden er transportkosten in rekening gebracht.

  • Hoe herstel ik een fout in mijn bestelling?

    Neem contact op met de planning via 0115 - 478 242. Wij zullen er alles aan doen om de fout zo snel mogelijk te herstellen.

  • Kan ik ook telefonisch een container bestellen?

    Telefonisch bestellen bestaat tot de mogelijkheden. Neem rechtstreeks contact op met de planning via 0115 - 478 242.

  • Hoe wordt de betaling geregeld?

    Particulier: U kunt uw bestelling via iDEAL betalen. Deze betaling wordt technisch verzorgd door Omnikassa van de Rabobank.


    Bedrijf: A.d.h.v. uw bedrijfsgegevens ontvangt u binnen 14 dagen van ons een factuur met weegbon.

  • Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling is aangekomen?

    Wanneer u succesvol een container huurt en betaald ontvangt u twee mailtjes. Eén mail bevat een samenvatting van de bestelling en het tweede mailtje bevat de factuur.

    Een kopie van deze bevestiging gaat naar onze orderafdeling, zodat zij uw bestelling in behandeling kunnen nemen.

    Wanneer u slecht één of helemaal geen mail hebt ontvangen hebben wij de order niet correct ontvangen óf zijn de mailtjes in uw spamfilter terecht gekomen. Check in dit geval uw spamfilter en/of instellingen van uw computer of neem contact op met onze medewerkers.