Leveren en ophalen
-
Worden er ook containers in het weekend geleverd of opgehaald?
Op afspraak is dit mogelijk. Echter geldt hiervoor een alternatief tarief.
-
Kan de container eerder geplaatst worden dan de eerst beschikbare tijd en datum (24-uurs plaatsing)?
Dit behoort tot de mogelijkheden. Echter dient hiervoor contact opgenomen te worden met onze medewerkers via 0115 - 478 242.
-
Kan ik bij het bestellen ook gelijk de afvoerdatum doorgeven?
Ja, dit is te vermelden bij de optie 'opmerking'.
-
Kan de container op een bepaalde tijd worden geleverd?
Nee, dit is enkel globaal mogelijk door een dagdeel te selecteren (ochtend of middag) tijdens het bestelproces.
-
Ik twijfel of er genoeg ruimte is voor de vrachtwagen/container.
Neem contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
-
Kan de container op een specifieke locatie worden geplaatst?
Ja, dat is mogelijk. Geef dit alstublieft van tevoren aan. Zorg ervoor dat er voldoende ruimte beschikbaar is en dat u eventueel zelf aanwezig bent om de gewenste plek aan te wijzen.
-
Moet ik aanwezig zijn bij de plaatsing van de container?
Dit is niet noodzakelijk. In het bestelproces kunt u een beschrijving geven over waar wij de container kunnen plaatsen.
-
Moet ik aanwezig zijn bij het ophalen van de container?
Moet niet wanneer de container bereikbaar is voor de vrachtwagen en er geen andere materialen in de container zitten dan is aangevraagd. Bij wijzigingen dan graag aanwezig zijn zodat er ter plaatse een oplossing besproken kan worden.
-
De container is vol en kan opgehaald of omgewisseld worden, wat nu?
De opdracht kan via de website of telefonisch (0115 - 478 242) worden doorgegeven. De benodigde vervoersdocumenten worden door Innovarec verzorgd. U dient wel een nieuwe opdracht te plaatsen in de webshop.
-
Wanneer wordt mijn container opgehaald?
In principe wordt iedere container binnen 24 uur opgehaald. In overleg kan de container ’s ochtends of ’s middags worden afgevoerd.